Ведуча. Сьогодні ми підійшли
до нашого першого фінішу. Ми вивчили всі літери, навчились читати, писати,
рахувати. Буквар допоміг нам пізнати багато цікавого. Запрошуємо вас
в казкове царство Букваря.
Ведуча. За морями, за горами,
Ведуча. За морями, за горами,
Кажуть, є така земля
Із усякими дивами –
І це – царство Букваря.
1-й учень.
Буде в нас
сьогодні свято,
Першокласників
зберем.
Хай приходять всі
малята
Попрощатись з
букварем.
2-й учень.
Ми всіх гостей вітаємо,
І дуже вам
радіємо,
Бо ми всі букви
знаємо,
Бо ми читати вміємо.
3-й учень.
З нами клопоту зазнали
Наші мами й
вчителі,
Поки ми читати
вчились
У новому Букварі.
4-й учень
Я прийшов до школи вчитись,
Бо поставив я
мету:
Скоро стану
президентом,
Тільки трохи
підросту.
5- учень.
День
вітання і прощання -
Свято перших букварів,
Перша сходинка зростання
Для найменших школярів.
Свято перших букварів,
Перша сходинка зростання
Для найменших школярів.
6-й учень.
В перший клас ми всі ходили
На початку зі слізьми.
Та сьогодні ми вже стали
Всі дорослими дітьми.
7-й учень.
Ми Букварика сьогодні
запросили в перший клас.
Скажемо йому: „Спасибі,
що навчив читати нас!”
Пісня «Вчать у школі» (муз. В Шаїнського, сл.М. Пляцковського,переклад
.Лобової).
Вчитель.
Яке ж свято без нашого
Букварика? А сь і він !
Заходить Букварик і співає пісню на мотив «Я-Лисичка-сестричка».
Букварик.
Я щасливий Букварик,
Я тому радію,
Що всі діти в першім класі
Вже читати вміють.
Я святковий, я Буквар,
Прошу всіх на свято.
Кожну літеру всі разом
Будемо вітати.
Входять двоє дітей,тримають плакат
перед собою –Алфавіт- і разом говорять.
1.Нас 33 ,нас 33,
Весела в нас сім»я.
Хай музика грає,
Літери в танок гукає.
2.Ми мрію любимо й книжки,
Життя у нас буя.
Вчимся в школі залюбки
Від А д Я.
Діти кладуть плакат і виконують танок букв
«Полька».
Діти беруть
повітряні кульки на яких написані букви, промовляють побажання та дарують
кульки батькам.
А - активності творчої.
Б - безхмарності небесної.
В - віри розсудливої.
Г - глузду неміряного.
Д - достатку життєвого.
Є - єдності сімейної.
Ж - життя безкінечного.
З - здоров я безмежного.
І - імені чистого.
К - кохання взаємного..
Л - людяності щирої.
М - мрії здійсненої.
Н - наснаги професійної.
О - обрію барвистого.
П - посмішки чуйної.
Р - радості світлої.
С - спокою душевного.
Т - теплоти родинної.
У - успіху великого.
Х - хліба цілющого.
Ц - царини домашньої.
Ч - чарівності приємної.
Ш - широти духовної.
Щ - щастя невичерпного.
Ю - юності радісної.
Я - ясності майбутньої.
Б - безхмарності небесної.
В - віри розсудливої.
Г - глузду неміряного.
Д - достатку життєвого.
Є - єдності сімейної.
Ж - життя безкінечного.
З - здоров я безмежного.
І - імені чистого.
К - кохання взаємного..
Л - людяності щирої.
М - мрії здійсненої.
Н - наснаги професійної.
О - обрію барвистого.
П - посмішки чуйної.
Р - радості світлої.
С - спокою душевного.
Т - теплоти родинної.
У - успіху великого.
Х - хліба цілющого.
Ц - царини домашньої.
Ч - чарівності приємної.
Ш - широти духовної.
Щ - щастя невичерпного.
Ю - юності радісної.
Я - ясності майбутньої.
А зараз
давайте покажем Букварику, як ми вміємо нові слова складати.
Зберіть слова «наша», «Україна», «країна» і складіть з ними речення.
Діти утворюють
речення «Наша країна – Україна».
Вчитель.
Молодці! Впоралися з цим завданням.
Конкурс «Кращий скоромовець».(Учні промовляють
вивчені скоромовки).
А зараз конкурс
«Відгадай загадку».
Зараз пограємо в гру «Живі букви».Двом
командам я роздам картки з буквами, з яких ви складете слова.А що вийде,ми
прочитаємо.(У команд виходять слова « Прощавай, Букварику»).
Звучить пісня «Прощавай, Букварику».
8-й учень.
Ми не тільки з Букварем дружили,
У нас ще й
математика була.
Ми вмієм додавати
й віднімати
Ще й задачки
розв»язувати.
Математика.
Послухайте веселі й цікаві задачі.
П’ять маленьких білченят
У кубельці спали.
А ще троє білченят
По гіллі стрибали.
Всіх тих діток полічіть,
Мамі-білці
поможіть.
Шість малят –
дошкільнят
Стали струнко в
один ряд.
Підійшов до них
Панас.
Скільки зараз
стало нас?
Олексій пішов до річки
І впіймав аж три
плотички.
Кошеня одну
вхопило.
Скільки рибок
залишилось?
Їжачок п лісу йшов.
На обід гриби
знайшов.
Під березою –
один,
Вісім під
дубочком.
Скільки буде в
їжака
В кошику
грибочків?
Вчитель.
Молодці! Добре впорались із завданням.
Усі діти нашого класу старанно працювали-
вчили букви,вчилися читати.Зараз усі ви отримаєте дипломи
читача.(«Читайлики»-високий рівень, «Старайлики» –достатній рівень,
«Доганяйлики»-середній рівень).
Буквар.
Я побачив які ви
дружні, веселі,талановиті,і привів вам
гостю.Не хочеться прощатися , але я мушу йти.
Я навчив вас читати й писати.
Я допоміг вам
відкрити
Диво те чудове,
Як з маленьких
зернят – літер
Виростає слово!
А тепер вам ,діти ,
От із ким
дружити!
( Буквар водить
Читанку і Українську мову).
Читанка:
Я ваша перша читанка,
Красива в мене свитонька.
Цікаві сторінки, є вірші і казки.
Покажу вам сто земель
І космічний корабель.
Даруватиму щодня
І забави, і знання.
Я ваша перша читанка,
Красива в мене свитонька.
Цікаві сторінки, є вірші і казки.
Покажу вам сто земель
І космічний корабель.
Даруватиму щодня
І забави, і знання.
Рідна мова:
Як найчарівніша колискова
Плекає вас з дитинства рідна мова.
То піснею злине, то гарною казкою,
То словом догани, то доброю ласкою.
Під мамине слово ви виросли нишком.
Шануйте, друзі, цю гарну книжку.
Як найчарівніша колискова
Плекає вас з дитинства рідна мова.
То піснею злине, то гарною казкою,
То словом догани, то доброю ласкою.
Під мамине слово ви виросли нишком.
Шануйте, друзі, цю гарну книжку.
Дуже сподобались побажання на кожну букву алфавіту. Обов'язково десь використаю у роботі.
ВідповістиВидалитиДуже гарний сценарій свята. Обов'язково використаю.
ВідповістиВидалити